Σάββατο 16 Μαΐου 2020

Αποκλειστική Συνέντευξη με τον ζωγράφο Αθανάσιο Μακρή

Ημερομηνία Συνέντευξης : 16/05/2020

Μία άλλη τέχνη εκτός από την μουσική, τον χορό και τον κινηματογράφο είναι και η ζωγραφική. Σ' αυτή την δουλειά πρέπει να έχεις καλό χέρι και φαντασία. Ρωτήσαμε λίγα πράγματα τον νεαρό ζωγράφο Θανάση Μακρή. 

1) Πες μας λίγα λόγια για εσένα. 
Μένω στη Λάρισα, ασχολούμαι με την ζωγραφική, είμαι ο γιος του γνωστού Λαρισαίου ζωγράφου Αποστόλη Μακρή. Αγαπώ όλες τις τέχνες και ασχολούμαι αρκετά με το διαδίκτυο

2) Πως ασχολήθηκες με την ζωγραφική; Σου άρεσε από μικρός; 
Μεγάλωσα στο ατελιέ του πατέρα μου. Εκεί πέρναγα τις περισσότερες ώρες κρατώντας στο χέρι ένα πινέλο και έναν καμβά. Λογικό  ήταν να αγαπήσω αυτήν την όμορφή τέχνη.

3) Από που εμπνέεσαι για να ζωγραφίσεις έναν πίνακα; 
Από ένα όμορφο πρόσωπο, ένα τοπίο και με την φαντασία μου μπορώ να δημιουργήσω συνθέσεις.



4) Από όσο ξέρω ασχολείσαι και με το ραδιόφωνο. Πες μας λίγο για αυτή την επιλογή σου;
Ξαφνικά προέκυψε! Από μια πρόταση που μου έγινε και στη συνέχεια το αγάπησα. Ας είναι καλά μια σειρά (Είμαστε στον αέρα) που είδα στην τηλεόραση, με αυτό τον τρόπο ταυτίστηκα κι εγώ με το ραδιόφωνο.

5) Πόσα χρόνια ασχολείσαι με τον Προσκοπισμό; Πες μας λίγα λόγια για όσους δεν γνωρίζουν το τι είναι ο Προσκοπισμός;
Ασχολούμαι από το 1995 και συνεχίζω εώς και σήμερα. Ο Προσκοπισμός είναι μια εθελοντική, πολιτική, μη κομματική, παιδαγωγική κίνηση για νέους ανθρώπους, ανοικτή σε όλους χωρίς διακρίσεις.
Αποστολή του Προσκοπισμού είναι να συμβάλει στη διαπαιδαγώγηση των νέων, μέσω ενός συστήματος Αξιών και να βοηθήσει στην οικοδόμηση ενός καλύτερου κόσμου. Για την επίτευξη της Αποστολής, η Προσκοπική Κίνηση στηρίζεται στην εθελοντική, υπεύθυνη προσφορά ενηλίκων καταρτισμένων στελεχών.

6) Θα ζωγράφιζες ποτέ κάποια γυναίκα γυμνή;
Ναι έχω ζωγραφίσει! Εξάλλου οι καλλιτέχνες από την αρχαία εποχή εμπνέονται από το ανθρώπινο σώμα.


7) Πιστεύεις στις μέρες μας πως είναι δύσκολο το επάγγελμα του ζωγράφου;
Ναι είναι δύσκολο επάγγελμα ο καλλιτέχνης! Είναι μοναχικό πλάσμα που θα πρέπει να δημιουργεί για να ικανοποιήσει τον εαυτό του αλλά και τους πελάτες του, εννοώ αφού το έργο του αρέσει πρώτα στον ίδιο θα πρέπει να αρέσει και στους άλλους.

8) Πόσες μέρες  ή ώρες ασχολείσαι για να ολοκληρώσεις έναν πίνακα;
Ανάλογα το θέμα και την διάθεση.



9) Πουλάς τους πινάκες σου ή τους κρατάς για εσένα;
Και βέβαια πουλάω τους πίνακες μου, αλλά κάποιοι ανήκουν αποκλειστικά σε 'μένα.

10) Ποιος πίνακας σε έχει δυσκολέψει;
Ένα παιδικό πρόσωπο που είχα ζωγραφίσει.

11) Είσαι ένας δραστήριος άντρας που ασχολείσαι και με άλλα μονοπάτια της τέχνης. Πες μας λίγα λόγια για το site σου artistry-society;
Το site μου το έκανα για να ανεβαίνουν κυρίως άρθρα που μιλάνε για την τέχνη. Στην πορεία όμως προστέθηκαν και άλλες κατηγορίες το site μου είναι www.artistry-society.eu

12) Βλέπεις ταινίες ή σειρές;
Βλέπω ταινίες και σειρές.

13) Ζωγράφισες και ένα δημοτικό σχολείο; Μίλησε μου για την εμπειρία αυτή και πόσο καιρό σου πήρε.
Ναι! Ζωγράφισα ένα δημοτικό μαζί με τον αδερφό μου. Ήταν πολύ ωραία εμπειρία να ζωγραφίζεις και να βάζεις χαρούμενα χρώματα στην αυλή των παιδιών. Ήταν περίπου τρεις με τέσσερις μήνες.


14) Ποιους ζωγράφους θαυμάζεις;
Λογικό είναι να θαυμάζω τον πατέρα μου άλλα μου αρέσουν και άλλοι ζωγράφοι όπως τον  Matisse τον Vermeer και τον Rebrant.

14) Πήγες στην Ιταλία για να σπουδάσεις, μίλησε μας για την εμπειρία αυτή.
Ναι  στην πόλη του Λέτσε στην νότια Ιταλία και σπούδασα. Ήταν μια από τις ωραιότερες εμπειρίες στην ζωή μου.

15) Ποια χρώματα χρησιμοποιείς περισσότερο;
Όλα τα χρώματα χρησιμοποιώ αλλά πιο πολύ την ώχρα και το μπλε.


16) Τι συμβουλές θα έδινες στα νέα παιδιά που βγαίνουν από τις σχολές των καλών τεχνών;
Να βρουν πρώτα τον εαυτό τους και να μην μείνουν μαθητές των δασκάλων τους για να εξελίξουν την τέχνη και να την αγαπήσουν.

Social Media Athanasios Makris:

Δείτε ένα βίντεο με τα έργα του Θανάση:

Δείτε μία από την έκθεση του:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου